Dezvoltarea politicilor de utilizare a internetului

Imagine  La data de 16 ianuarie 2013, în incinta  Bibliotecii Publice „Alexandru Donici”  din Orhei, 32 de bibliotecari  din întreaga Moldovă am participat la atelierul  „Dezvoltarea politicilor de utilizare a internetului în bibliotecile publice”, organizat de către programul Novateca.  La atelier am fost prezenți și unii  bibliotecarii care am participat în vara anului 2012 la forumul „Elaborarea politicilor de utilizare a internetului”  desfăşurat la Vadul lui Vodă.

În cadrul atelierului noi, bibliotecarii, am avut posibilitatea să ne împărtăşim din experenţa acumulată în aplicarea regulelor de utilizare a internetului în incinta bibliotecilor în care lucrăm. Am pus în discuţie dificultăţile cu care ne-am confruntat în procesele de dezvoltare şi de implimentare a politicilor de utilizare a internetului şi care sunt soluţiile pentru eficientizarea proceselor de implimentare a politicilor de utilizare a internetului. De asemenea, am pus în discuție şi provocările la care vom fi expuși noi și vizitatorii bibliotecilor odată cu oferirea accesul gratuit la Internet.

Participanţii s-au inclus activ în activităţile atelierului. Ne-am propus subiecte şi teme ce ne-ar interesa pentru sesiunile următorului  forum ce urmează să se desfășoare vara la Vadul lui Vodă.

Aliona Manciu

Lasă un răspuns

