„Eu şi drepturile mele”

20 noiembrie este o zi istorică, deoarece la această dată, în anul 1989, Organizaţia Naţiunilor Unite a adoptat Convenţia privind Drepturile Copilului. Drepturile copilului sunt legi care trebuiesc respectate nu doar în luna noiembrie ci în fiecare zi. Astfel, la 28 martie a.c., Biblioteca Publică din s. Sculeni în parteneriat cu Liceul Teoretic din localitate au organizat o oră de clasă la tema „Eu şi drepturile mele”. Scopul acestei activităţi fiind cunoaşterea drepturilor copilului şi importanţa lor prin popularizarea versurilor, zicătorilor, proverbelor. În cadrul activităţii a avut loc prezentarea cărţii „Drepturile tale” şi a fost inaugurată şi o frumoasă expoziţie de carte cu titlul „Drepturile mele cum să le respect”. Cei 26 de elevi ai clasei a 2-a a Liceului Teoretic din localitate au redat prin poezii, versuri şi zicători drepturile copilului. Astfel o mai bună cunoaştere a drepturilor copilului va conduce la respectarea acestora şi la o viaţă mai bună pentru toţi copiii.

Lasă un răspuns

